چاپ ساک دستی پارچه ای چگونه انجام میگردد؟

انواع روش چاپ روی ساک دستی پارچه ای:

ساک دستی های پارچه ای با روش های گوناگون در روش سیلک اسکرسین چاپ میگردد . اما چرا؟ زیرا به خاطر پلیستر داشتن بگ پارچه ای مرکب به خورد پارچه نخواهد رفت و خشک نمیشود . از این رو ما از مرکب pvc برای چاپ ساک دستی های پارچه ای استفاده میکنیم . در این رفش رنگ ها به صورت جداگانه چاپ میگردد . مثال: اگر سفارش کارفرما دورنگ چاپ باشد . می بایست ابتدا کل تعداد رنگ اول چاپ انجام شود و دوباره دستگاه تنظیم کردد و رنگ دوم چاپ گردد.

رنگ های تفکیکی به چه معنی می باشد ؟

باید رنگ های چاپ شما تفکیک شده باشد به چه معنی اشت؟ منظور رنگ های چاپ باید جدا از هم باشد و به هم چسبیده نباشد . زیرا ممکن است خطای انسانی در چاپ پروژه شما باعث خراب شدن چاپ شما شود . در گرین پک در طراحی و برسی اولیه طرح شما تمامی این نکات را به شما اطلاع داده و اصلاح خواهیم کرد . پس نگران نباشد .

انواع مرکب رای چاپ سیلک:

مرکب های استفاده شده در دونوع رنگ های پی وی سی ، که در رنگ های متنوع وجود دارد و امکان رنگ سازی نیز وجود دارد . نوع دیگری هم هست که به آن رنگ های اکلیلی گفته میشود . که به رنگ طلایی و نقره ای می باشد . برای بگ های رنگ تیره بیشتر از رنگ های طلایی و نقره ای چاپ میگردد ، همچنینی هزینه بالاتری نصبت به بقیه رنگ ها دارد . برای هر فرم چاپ 1000 ضرب در نظر گرفته شده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *