تفاوت ساک دستی کاغذی و ساک دستی پارچه ای؟

برای سفارش من چه نوع ساک دستی مناسب می باشد؟

این سوال بسیاری از مشتریان ما می باشد که برای محصول خود چه نوع بگی را باید سفارش دهند ، ما در این مقاله میخواهیم تفاوت ساک دستی کاغذی و ساک پارچه ای را توضیح دهیم . در ادامه انواع مدل های بگ تبلیغاتی را معرفی خواهیم کرد .

جنس بگ تبلیغاتی :

دو دسته در ساک دستی تبلیغاتی میتوان نام برد . بگ تبلیغاتی که از جنس پارچه تولید می گردد و بگ تبلیغاتی که از جنس کاغذ تولید میشود . هر کدام از این دو مدل تنوع بسیاری از نظر استایل دارند و می بایست متناسب با درخواست مشتری تولید گردد .

انواع مدل های تولید شده از جنس پارچه ؟

خانواده ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای از چند مدل استفاده میشود ، پرفروش ترین این محصول از پارچه سوزنی یا non-wowen تولید میگردد . این پارچه در دو ضخامت 60 و 90 گرم تولید میگردد و باید توجه داشت که طیف رنگی در ضخامت 60 بیشتر از ضخامت 90 گرم می باشد .

نوع دیگر پارچه برزنت یا واتر پروو است ، به دلیل هزینه بالای این پارچه سفارش این محصول بسیار پایین تر از محصولات سوزنی می باشد . رنگ بندی این نوع پارچه بسیار است و به دلیل 50 یاردی بودن طاقه این پارچه میتوان در سفارش 1000 عددی در چند رنگ تولید کرد .

نوع دیگر پارچه که استفاده میگردد پارچه متقال است ، به دلیل قابل شستشو بودن این پارچه میتوان بیشترین طول عمر را به ساک دستی متقال اختصاص داد.

انواع مدل های ساک دستی کاغذی؟

بگ های کاغذی از قدیمی ترین نوع بگ بعد از کیسه های نایلونی می توان یاد کرد ، درواقع بگ های کاغذی هنوز هم لوکس و با پرتیژ تر از بگ های پارچه ای می باشد . این محصول در دو جنس گلاسه و کراقت تولید می گردد و می بایست برای سفارش با چاپ اختصاصی حداقل 1000 عدد سفارش دهید. در غیر این صورت می بایست از ساک دستی های آماده استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *