چرا ساک دستی پارچه ای ؟

همانظور که قبل تر توضیح دادیم ، ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی با دوام بالا و طول عمر بیشتر میتواند برای شما بیشتر تبلیغ کرده و مخاطب شما برای استفاده از بگ شما راغب تر کند. این سوال پیش می آید چرا بگ پارچه ای برای مخاطبین و مشتری های ما بهتر است ؟

تصور کنید یک بگ تبلیغاتی به شما داده شده است ، آیا دوست دارید چند بار استفاده کنید یا فقط یک بار مثل نایلون یا نایلکس . مطمئن باشید با انتخاب درست سایز و نوع بگ مشتری شما هم به استفاده بشتر از بگ شما علاقه نشان میدهد و بیشتر از بگ تبلیغاتی شما استفاده میکند . این مهم ترین موردی هست که ما به شما ساک دستی پارچه ای را پیشنهاد میدهیم .

بهترین انتخاب برای تبلیغ و بسته بندی ، برای هدایای تبلیغاتی ، ساک دستی پارچه ای است . زیرا با استفاده از بگ پارچه ای یک قدم به حفظ محیط زیست کمک خواهید کرد . نکته دیگر استفاده از کیسه پارچه ای قیمت ساک دستی می باشد ، با مقایسه ساک های کاغذی ، قیمت بسیار مناسب تری دارد . 

امروزه در نمایشگاه ها و فروشگاه ها میبینیم برای حمل کالا، کاتالوگ محصولات و دیگر اغلام از ساک دستی استفاده یشود . و همینطور میبینیم که به جز حمل اغلام از فروشگاه یا غرفه نمایشگاه در بسیاری دیگر استفاده میشود . و این امر باعث میشود لگو و نشان تجاری شما در شهر با کمترین هزینه به نمایش دارده شود . تصور کنید شما 1000 عدد بگ تبلیغاتی دارید ، پس محاطبین شما 1000 نفر می باشد . و درنظر بگیرید هر نفر با در دست داشتن بگ شما فقط باعث شود 100 نفر با نشان و شرکت شما آشنا شود . با این کار شما هزاران نفر را با مجموعه خود آشنا کردید . 

حال برای بیشتر تبلیغ کردن نیاز به یک بگ ماندگار دارید . بله ما به شما ساک دستی پارچه ای را پیشنهاد میکنیم . با سفارش بگ پارچه ای میتوانید افرادی که شما را خواهند دید چندین برابر کنید .

ساک دستی پارچه ای باور توانستن

01.

در صورتی که کالای مورد نظر شما دارای پهنا می باشد ، میبایست از محصول ساک دستی پارچه ای باکس بگ استفاده کنید . به دلیل عطف دار بودن بغل و کف پاکت امکان جایگذاری محصولات حجیم را به شما خواهد داد. استفاده از کیسه پارچه ای فلت برای محصولات کم حجم میباشد.

لیست قیمت ساک دستی پارچه ای

02.

اگر به دنبال یک محصول به صرفه برای پکیج هدایای نمایشگاه ، سمینار یا مصول خود هستید بهترین پیشنهاد برای شما ساک دستی پرسی می باشد .

محصول مورد نظر دارای سایز بندی و 16 رنگ است ، همچنین در دو گرماژ 60 و 90 امکان تولید دارد و زمان چاپ و تولید کمترینیاز دارد.

03.

اگر به دنبال محصولی ماندگار هستید و بازیافتی بودن بگ تبلیغاتی برات اهمیت دارد !؟ بدون شک به شما ساک دستی متقال را پیشنهاد میدهیم . ویژگی مهم این محصول قابل شستشو بودن و تحمل وزن بالای این کالا می باشد . چاپ این محصول پس از شستشو از بین نخواهد رفت و بین دو الی پنج سال ماندگاری دارد.

ساک دستی پارچه ای متقال

04.

در ادامه میخواهیم شما را با دیگر توضیحاتی که در امر خرید محصول مناسب با کالای مورد نظرتان مفید می باشد به شما کمک کنیم . 

همچنین شما میتوانید با برقراری تماس با مجموعه گرین پک از مشاوره رایگان همکاران ما استفاده نمایید.

درباره کیفیت و خدمات گرین پک

بازار چاپ ساک دستی پارچه ای پر از تنوع، خلاقیت و رنگ است یکی از انواع ساک ها، ساک دستی پارچه ای است که به خاطر ویژگی ها خوبش بسیاری از افراد و سازمان ها را ترغیب به استفاده از آن ها می کند.بسیاری از سازمان ها، فروشگاه ها و شرکت ها از این ساک های دستی برای برند سازی و تبلیغات استفاده می کنند، رنگ و طرحی که هنگام چاپ بر روی این ساک ها پیاده می شود در واقع معرف شرکت است.

تصور کنید شما مالک یک برند هستید در فروشگاه یا خیابان ساک دستی زیبایی منقوش به لوگو و مشخصات شرکت خود را می بینید، در آن صورت چه حسی خواهید داشت؟ ساک دستی پارچه ای در واقع تابلو تبلیغاتی شما محسوب می شود که در معرض دید دیگران قرار می گیرد. اولین بار موضوع ساک های تبلیغاتی در سال 1380 مطرح و وارد صنعت چاپ شد، در شروع از ساک های دستی نایلونی و کاغذی استفاده می شد که استقبال نسبتا خوبی هم از ساک ها دستی کاغذی شد.

بعد از چندین سال سلطنت ساک دستی کاغذی در نمایشگاه ها و فروشگاه ها، چاپ ساک های دستی پارچه ای وارد بازار شدند ویژگی خوب این ساک ها قابلیت بازیافت و سازگاری با طبیعت است که باعث محبوبیت آن در بین افراد شده است البته در بدو ورود این ساک ها کاملا بازیافتی نبودند و درصد پلاستیک آن ها 70 به 30 بود. از ساک های تبلیغاتی برای قرار دادن نمونه محصول، کاتالوگ، بروشور،حمل وسایل اضافه،هدایای تبلیغاتی، استفاده در سمینارها، نمایشگاه ها و موارد بسیار دیگر کاربرد دارند. ساک های دستی تبلیغاتی در دو نوع ساک دستی کاغذی و پارچه ای استفاده می شوند.

ساک های دستی پارچه ای از چه جنسی هستند؟

 

نکته بسیار مهم در امر سفارش ساک دستی دانستن جنس بگ است باید گفت بطور کلی دو مدل پارچه برای تولید ساک های دستی استفاده میشود

  • اسپان (none_women)
  • پارچه متقال

پارچه سوزنی یا اسپان اولین بار در سال 1940 در یک شرک آمریکایی استفاده شده است این پارچه در رنگ بندی و گرماژ های مختلفی در بازار موجود است از جمله ویژگی های خوب این پارچه ها می توان این موارد را برشمرد:

بازیافت راحت تر

هزینه کمتر

تنوع رنگ و گرماژ

آنتی باکتریال

آب گریز بودن

 

پرفروشترین گرماژساک دستی پارچه ای با گرماژ 60 می باشد که هم از نظر استحکام و به صرفه بودن مناسب تمامی مشاغل است. اما گرماژ 90 پارچه سوزنی باعت بالا رفتن تحمل وزن و ایستادگی هر چه بیشتر محصول میگردد.

از پارچه متقال به دلیل ضخامت، تحمل وزن بالا ، قیمت ارزن و راحتی در رنگ پذیری و چاپ در ساخت ساک های دستی پارچه ای استفاده می کنند. اگر بدنبال ماندگاری و کیفیت هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم از ساک دستی های متقال استفاده کنید چرا که در صورت نگه داری درست به راحتی تا 20 بارشسشتو قابل استفاده هستند.

ساک دستی تبلیغاتی

06.

کیسه های تبلیغاتی گرین پک در دو مدل دستی و ماشینی تولید می شوند.در ساک دستی که با ماشین و اتومات تولید میشوند مثل ساک پارچه ای پرسی ، ساک پارچه ای فول پاکت پرسی حداقل تعداد سفارش 500 عدد به بالا است.اما در محصولات دوختی شما میتوانید سفارش خود را در تیراژ کمتر حداقل یک رول سفارش دهید . در صورت موجود بودن میتوانید .اما برای ساک پارچه ای بطور معمول بین 10 تا 14 روز از ثبت سفارش زمان بر خواهد بود . اما اگر محصول مورد نظر از قبل موجود باشد این زمان به 5 الی 7 روز کاری تغییر پیدا می کند.همچنین بهتر است 2 هفته قبل از اعیاد و مراسم اقدام به ثبت سفارش کنید تا محصول خود را در اسرع وقت تحویل بگیرید.

خدمات ما:

مجموعه گرین پک قادر به ارائه انواع ساک های دستی کاغذی، پارچه ای، متقال و … است.گرین پک ارائه دهنده انواع ساک های دستی پارچه ای، ساک های دستی تبلیغاتی، ساک های آماده ، ساک های دستی متقال است.در گرین پک شما در انتخاب رنگ و طرح آزاد هستید و می توانید با سلیقه خود و متناسب با رنگ سازمان سفارش خود را ثبت کنید.

  • برای ثبت سفارش می توانید از طریق شماره های موجود در سایت با کارشناسان واحد فروش ارتباط برقرار کنید.بعد از دریافت مشاوره و راهنمایی لازم به صورت اینترنتی درخواست خود را ثبت کنید.در گرین پک خدمات با بهترین کیفیت به شما عزیزان ارائه خواهد شد.

07.

با استفاده از کیسه های پارچه ای به جای کیسه های نایلونی . به زمین کمک خواهیم کرد ، تا پاکیزگی و عمر خود را افزایش دهد .کیسه های پارچه ای برای تجزیه پزیر شدن زمان کمتری نصبت به ساک دستی نایلونی خواهند برد . و این دلیل اصلی است که به کیف های تبلیغاتی پارچه ای ساک دستی بازیافتی میگویند.دیگر مزایای استفاده از کیسه پارچه ای تبلیغاتی ، چندبار مصرف بودن آن می باشد . شما با این عمل از نگرفتن صدها هزار کیسه پلاستیکی از فروشگاه ها یک قدم به سلامت محیط زیست نزدیک شده اید .ما در مقاله ای تجزیه پذیر بودن هر یک از محصولات گرین پک توضیح داده ایم . ولی یک بار دیگر میتوان به صورت خلاصه به آن اشاره کرد .

  • درصد بازیافت نایلون و نایلکس = 20 درصد . | درصد بازیافت ساک دستی سوزنی = 70 درصد | درصد بازیافت ساک دستی متقال = 95 درصد

08.

تو جه داشته باشید در صورتی که اغلام و کالاهای شما که میخواهید برای جانمایی آنها و بسته بندی . کیسه پارچه ای سفارش دهید و درخواست تحمل وزن بالای 8 کیلو گرم را دارید . حتما از کیسه پارچه ای دوختی استفاده کنید . زیرا با دوخت صنعتی و بافته تولید می گردد و همچنین دارای سه طرف پاکت به سایز دلخواه است .همچنین به دلیل دوخت دستی و برش دستی بدون محدودیت سایز می باشد .مشتریانی که برای اغلام ماه مبارک رمضان و عیدانه درخواست کیف پارچه ای با سایز بزرگ هستن ، همواره تهیه این محصول برای آنها مشکل ساز بوده است . اما در گرین پک سایز هایی با ورژن دوخت صنعتی تولید میگردد که با دستگاه های تولید ساک دستی التراسونیک نمیتوان این سایز هارا تولید کرد .

09.

برای تولید بگ دوختی می بایست از پارچه اسپان یا واتر ( برزنت ) استفاده کرد و شما میتوانید برای سوزنی ها از پارچه با دو گرماژ 60 و 90 با 16 رنگ بندی استفاده نمایید . بدین ترتیب با دسته نوار ترویرا 2.2 و نوار دوزی دور ساک دستی که مغزی دوزی نیز به آن گفته می شود . میتوانید کیف دستی پارچه ای خود را شخصی سازی نمایید و با چاپ طرح چاپی اختصاصی خود یک هدیه مناسب و ماندگار حداقل یک سال ماندگاری با تضمین به دوستان و مخاطبین خود خواهید داد . این امر باعث برند سازی هر چه بیشتر محصول و خدمات شما خواهد شد .

ساک دستی نبافته
ساک دستی پارچه ای بافته

10.

ساک دستی های موجود در بازار از خانواده پارچه ای مدل های زیادی دارا می باشند ، و نوع دوخت متفاوتی هم دارند . به روش دوخت ساک دستی پارچه ای ، ساک دستی بافته و ساک دستی نبافته اشاره میشود ، در ادامه بیشتر در مورد این دو اصتلاح توضیح خواهیم داد . ساک دستی نبافته به این معنی میباشد که از دوخت التراسونیک به جای دوخت چرخ خیاطی استفاده شده است ، یعنی اگر دقت کرده باشید بسیاری از ساک دستی های موجود در بازار ، دوخت حرارتی دارند ، گویا پرس شده باشند، مانند دوخت ماسک های پزشکی . به این نوع دوخت ، دوخت نبافته گفته میشود و به دلیل ارزان و به صرفه بودن محبوبیت زیادی هم از طرف تولید کننده و هم از طرف خریداران دارد. چرا؟ تولید کننده ها میتوانند قیمت مناسب تری ساک دستی خود را بفروشند ، به دلیل تولید اتومات با دستگاه ، تعداد تولید شده و توان تولید بالا تر میشود . مصرف کننده ها یا همان مشتری ها ، به دلیل قیمت مناسب و ارزان به خرید ساک دستی های نبافته بیشتر از بافته تمایل دارند .

خوب حالا دوخت بافته به چه معنی میباشد ؟ قبل از به بازار آمادن نوع دوخت التراسونیک یا همان نبافته ، ساک دستی های پارچه ای را با چرخ خیاطی های صنعتی دوپایه یا تک پایه دوخته میشد . و این روش به دلیل به کاربردن نیروی انسانی ، زمان بیشتری میبرد و از مزد کارگر بیشتری هم برخوردار بود . همچنین، نباید نادیده گرفت که طول عمر و تحمل وزن بسیار بیشتری در مقایسه با ساک دستی های نبافته دارد .

ساک دستی پارچه ای باکس بگ
ردیفنام محصولتحمل وزنزمان تحویلرنگ بندی پارچهضخامت پارچه

1

ساک دستی پرسی1 الی 3 کیلو10 الی 15 روز کاری16 رنگ موجود60 و 90 گرم
2ساک دستی دوختی4 الی 8 کیلو20 الی 25 روز کاری16 رنگ موجود90 گرم
3ساک دستی متقال7 الی 12 کیلو20 الی 25 روز کاریسفید شیری330 میکرون
4ساک دستی کتان10 الی 15 کیلو 250 الی 30 روز کاریسفید شیری500 میکرون