بگ پارچه ای بغل پاکت برای چه کالاهایی مناسب است؟

بگ پارچه ای بغل پاکت برای چه کالاهایی مناسب است؟

بگ پارچه ای بغل پاکت چه خصوصیاتی دارد: همانطوز که میدانید امروزه برای تبلیغات و بسته بندی هدایا ، از ساک دستی پارچه ای یا کاغذی استفاده میگردد . اما مدل های مختلفی در بازار موجود می باشد . سوال این است؟ برای محصول ما کدام مدل مناسب تر است ! ما در ادامه به شما توضیح خواهیم دادا ، با ما همراه باشید .
بگ پارچه ای باکس بگ

بگ پارچه ای بغل پاکت چه خصوصیاتی دارد:

همانطوز که میدانید امروزه برای تبلیغات و بسته بندی هدایا ، از چاپ بگ پارچه ای یا بگ کاغذی استفاده میگردد . اما مدل های مختلفی در بازار موجود می باشد . سوال این است؟ برای محصول ما کدام مدل مناسب تر است ! ما در ادامه به شما توضیح خواهیم دادا ، با ما همراه باشید .

مدل های مختلف ساک دستی :

ساک دستی های تبلیغاتی پارچه ای با چند مدل دسته بندی میشود 1. مدل فلت 2. مدل کف پاکت 3. مدل بغل پاکت 4. مدل دسته لوپ یا موزی

1.ساک دستی مدل فلت:

درصورتی که محصول شما حجم یا پهنای خاصی ندارد مانند: کاتالوگ یا بروشور ، هدایای کوچک ، نمونه کار یا محصولات کم حجم از این قبیل می توانید از مدل فلت استفاده نمایید .

زیرا هم قیمت به صرفه و مناسبی دارد و برای کالای کم وزن بسیار مناسب است و شما میتوانید با چاپ ساک دستی یک پکیج مناسب برای خود انتخاب نمایید .

2.ساک دستی مدل کف پاکت :

بعضی از کالاها مانند کتاب یا نومونه کارهایی که پهنای تا 9 سانت داشته باشند ، پیشنهاد ما برای شما محصول مدل کف پاکت است . کف پاکت به معنای پهنا می باشد که به کف پاکت اضافه میگردد . عمدتا 10 سانت می باشد . توجه داشته باشید مدل کف پاکت خط تولید می باشد و حداقل تعداد سفارش 1000 عدد است .

3. ساک دستی مدل بغل پاکت :

مدل دیگر ساک دستی پارچه ای تبلیغاتی ، مدل بغل پاکت میباشد . که این مدل نیز تولیدی میباشد و حداقل سفارش این محصول 1000 عدد است . درصورتی که محصول شما دارای حجم زیاد و وزن زیاد است میبایست حتما از محصول بغل پاکت برای بسته بندی استفاده نمایید . ما در گرین پک ساک دستی تبلیغاتی بغل پاکت را در دو گرماژ 60 و 90 تولید خواهیم کرد . شما میتوانید با چاپ لگو خود محصول مورد نظر را شخصی سازی کرده و به مشتریان یا مخاطبین خود هدیه دهید .

4.ساک دستی مدل دسته لوپ یا موزی :

نوع دسته ساک دستی پارچه ای دو مدل می باشد مدل دسته لوپ و مدل موزی . در مدل دسته لوپ ، دسته آویزان به چاپ بگ پارچه ای اضافه میگردد و در مدل دسته موزی ، داخل بگ پارچه ای پانچ می شود . شما میتوانید حتی رنگ دسته ساک دستی را تغییر دهید و شخصی سازی نمایید . لازم به ذکر است محصول با مدل دسته لوپ نیز تولیدی می باشد و حداقل سفارش 1000 عدد است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *