ساک دستی پارچه ای پرسی انتخاب به صرفه

ساک دستی پارچه ای پرسی انتخاب به صرفه

ساک دستی پارچه ای پرسی به صرفه ترین انتخاب برای هدایای تبلیغاتی شما می باشد . شما میتوانید ساک دستی پرسی را در 16 رنگ و بسته های 500 عددی با چاپ لگو و طرح خود در مدت زمان 7 الی 10 روز کاری از گرین پک تهیه فرمایید.
لیست قیمت ساک دستی پارچه ای
ساک دستی پارچه ای پرسی
ساک دستی | ساک دستی پارچه ای | ساک دستی | بگ تعداد پایین | سفارش بگ تعداد کم | چاپ بگ پارچه ای | سفارش عمده ساک دستی | ساک دستی پارچه ای پرسی

برای هدایای خود به دنبال ساک دستی تبلیغاتی قیمت مناسب هستید ؟

در این مقاله ، به شما یک محصول به صرفه و پر فروش خود را معرفی خواهیم کرد . در ادامه بیشتر در باره ساک دستی پارچه ای پرسی صحبت خواهیم کرد .

اگر تا به حال به دنبال چاپ بگ پارچه ای به چاپخانه های زیادی تماس گرفته اید ، متوجه خواهید شد از پارچه سوزنی یا ساک دستی فلت دسته موزی یا گرماژ 60 و 90 به گوش شما آشنا می باشد . بله دقیقا همین بگ پارچه ای است که در اولین تماس و اولین محصول به شما معرفی می گردد .

چرا همه جا اول به ما ساک پرسی فلت را پیشنهاد میدهند ؟

آماده بودن همواره در انبار و محصول رند بازار بودن این کالا ، همچنین سرعت تحویل بالای بگ سوزنی . باعث پیشنهاد پر تکرار همکاران ما برای تهیه بگ به شما شده است . گرین پک با 5 سایز استاندارد بازار و رنگ بندی در بسته های 500 عددی ، همواره در انبار خود این محصول را موجود دارد . از این و با سفارش چاپ ساک دستی پارچه ای آماده ،شما از محصول تولید شده استفاده می نمایید . با این کار شما زمان تولید را جلو افتاده اید و در صورتی که زمان کافی برای تولید نداشته باشید ، این محصول تنها راه حل شما می باشد .

ساک دستی آماده پارچه ای چه مشخصاتی دارد ؟

گرماژ بگ

گرماژ بگ های پرسی فلت آماده 60 گرم اشت و با دوخت التراسنیک دوخته میشود . این محصول را میتوان با گرماژ های دیگر تولید کرد . اما موجودی های انبار همیشه از گرماژ 60 گرم می باشد . به دلیل پرفروش بودن و قیمت مناسب آن این مدل تولید میگردد.

رنگ بندی

کالیته رنگ بگ تبلغاتی پارچه ای گرین پک ،از 16 رنگ می باشد که در تصویر مشاهده می نمایید .

کالیته رنگ پارچه ساک دستی تبلیغاتی

سایز بندی موجود

سایز بندیگرماژتعداد در هر بسته
عرض 20 ارتفاع 3060 گرم1000 عدد
عرض 25 ارتفاع 3560 گرم1000 عدد
عرض 30 ارتفاع 4060 گرم500 عدد
عرض 35 ارتفاع 4560 گرم500 عدد
عرض 40 ارتفاع 5060 گرم500 عدد
عرض 45 ارتفاع 5560 گرم500 عدد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *