ساک دستی با کیفیت

ساک دستی با کیفیت

ساک دستی با کیفیت و چاپ بگ چه ساک دستی است ؟ برای جواب به این سوال می بایست اول سوال دیگری پرسید . برای تولید یک بگ با کیفیت خوب باید چه نکته هایی را رعایت کرد .
چاپ بگ و ساک دستی باکیفیت

ساک دستی با کیفیت و چاپ بگ چه ساک دستی است ؟ برای جواب به این سوال می بایست اول سوال دیگری پرسید . برای تولید یک بگ با کیفیت خوب باید چه نکته هایی را رعایت کرد .

پنج نکته مهم برای تولید ساک دستی با کیفیت عالی :

بله چنج نکته بسیار مهم برای تولید ساک دستی با کیفیت وجود دارد ، که ما در ادامه قدم به قدم برای شما شرح خواهیم داد . ما در سالیان سال که در ار تولید بگ های تبلیغاتی فعالیت داریم به پنج نکته کلیدی در باره تولید ساک دستی تبلیغاتی پارچه ای یا کاغذی رسیدیم.

نکته اول اطلاعات اولیه و پر کردن برگه سفارش کارخانه:

در اولین قدم و مراحل اولیه تولید ، می بایست اطلاعات دقیق از محصول درخواستی توسط مشتری را داشته باشیم . بخش فروش مجموعه گرین پک تمامی این اطلاعات را از مشتری استخراج کرده و در قالب برگه سفارش کار برای کارخانه ارسال می نمایید . با توجه به درخواست و محصولی که برای آن بگ تبلغاتی را میخواهد سایز ، مدل و نوع چاپ ساک دستی از طرف مشتری تایید میگردد و در برگه سفارش درج می گردد.

نکته دوم طراحی و چیدمان:

دومین نکته طراحی می باشد ، در مجموعه گرین پک طراحی به صورت رایگان و اشانتیون انجام میگردد . ما خدمات طراحی را یک امر تخصصی می دانی و رایگان برای مشتری های خود . بعضی از لگو ها با ورژن چاپ درخواستی مشتری امکان پذیر نمی باشد . وظیفه تیم طراحی ایجاد طرح مناسب با ورژن چاپ مورد استفاده روی محصول است . می بایست طراحی انجام شده از نظر فنی درست و دقیق باشد تا در روند تولید باعث اشتباه یا اختلال در روند تولید

نشود . از این رو با توانایی و تجربه کافی ما میتوانیم کمک خوبی در ارائه طراحی مناسب برای شما مشتری های گرامی باشیم.

نکته سوم مواد اولیه و تاممین کننده مناسب:

بله از همه چیز مهم تر برای تولید یک محصول با کیفیت ، داشتن مواد اولیه مرقوب و مناسب می باشد . شرکت ما با سابقه چند ساله با تاممین کننده های خود دقت بسیار بالایی در امر خرید جنس با کیفیت و مناسب با دستگاه های خود دارد و زیرا اگر از جنس مناسب برای تولید استفاده شود در مراحل تولید با هیچ مشکلی برخورد نخواهیم کرد . باعث میشود سرعت کار بالا رفته و چاپ بگ تولید شده رضایت مشتری ما را جلب کند .

نکته سوم تولید و کنترل کیفیت :

خط تولید همواره در معرض خطای انسانی می باشد و در چاپ بگ ممکن است خطای انسانی باعث مشکل در ارائه محصولات شود . اما ما تمامی کالای خود را گارانتی کرده ایم و کار مشکل دار یا بی کیفیت تحویل شما نخواهیم داد . با اطلاع از این موضوع تیم ما در هر مرحله تولید به صورت رندم برسی میکند و در خط تولید اگر با یک محصول با نقص فنی یا جنس برخود کنیم حتما از خط خارج می کنیم . شاید برای شما سوال باشد با محصولات مرجویی از خط تولید چیکار باید کرد . ما در انتهای کار این ساک دستی ها را عیب یابی و تعمییر خواهیم کرد و در صورت غیر قابل استفاده بودن دوباره تولید خواهیم کرد .

در فاکتور های گرین پک قید شده است احتمال کسر یا اضافه شدن 3 الی 5 درصد از کل پروشه می باشد و تعداد دقیق بعد از شمارش نهایی داخل فکتور قید میشود .

نکته چهارم امکانات و تجهیزات مناسب :

شاید به جرات می توان گفت گرین پک از به روز ترین تجهیزات برای تولید بگ تبلیغاتی استفاده میکنند . در بخشی از خط تولید به صورت ابتکاری چند دستگاه با ایده و نوآوری جدید ساخته ایم تا ما را در امر تولید بیشتر از قبل حرفه ای تر کند . به همین دلیل است اجازه بازدید حضوری از کارخانه وجود ندارد .

نکته پنجم بسته بندی:

بسته بندی اخرین مرحله تولید ولی اولین دید کارفرما از کالا می باشد . به همین دلیل با بهترین نوع و منظم ترین حالت ممکن محول شما بسته بندی خواهدد شد و برای کارفرما ارسال میگردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *